Первое правило мерчандайзинга! Или урок торговой грамотности

Що потрібно зробити, щоб збільшити продажі у вашому магазині? Ви скажете, що відповіддю на це питання буде щось на зразок: докласти зусиль для створення найбільш сприятливих умов?

Саме так. І ключовими словами будуть не тільки «зробити все», але також «сприятливі умови». Якщо ви хочете, щоб ваш торговий бізнес, магазин, його репутація — не «пасли задніх» у чорних списках покупців, тоді вам, як ніколи, треба подбати про «сприятливих умов» … для клієнтів, в першу чергу, а також для персоналу…

Одним із способів створення цих умов для підвищення збуту товару є грамотний мерчандайзинг.

Мерчандайзинг — це комплекс заходів щодо стимулювання і збільшення продажів», також він є мистецтвом збуту, або маркетингом у стінах магазину, так говорив Вільям Уеллс.

Мерчандайзинг — це мова, я б сказала, на якому спілкуються між собою магазин і покупець. Найважливіше — це правильно організувати торговельний простір. А робиться це з допомогою торгового обладнання і способі викладки товару.

Варто відзначити, що однією з головних умов успішного мерчандайзингу є спеціальне оформлення: організація торгових залів, включаючи спеціальні холодильні установки, стелажі, вітрини з підігрівом і інші одиниці торгового устаткування; розміщення обладнання по залу, звукова атмосфера торгового залу, фарбування стін, освітлення.

Торгове обладнання може скоротити обсяги продажів із квадратного метра, так і збільшити. Наше ж завдання, щоб воно виконувало саме останню функцію. І в основному, це буде відбуватися за рахунок площі викладки. Тобто на стелажі можна встановити 5 полиць, а можна і 10. І вирішити це можна тільки проаналізувавши габарити товару. Якщо між полицею і товаром більше 2,5 см — то полиці необхідно зрушити, а на звільнене місце встановити додаткові полиці. Але ця рекомендація — класика. Тут є маса тонкощів.

Наприклад, обмежувачі полиць можуть заважати брати товар, тому треба вибирати — або залишити обмежувачі, або зрушити полиці, скоротивши відстань між ними. Якщо товар б’ється — обмежувачі необхідні, а якщо ні — вони тільки заважають. Крім того, потрібно правильно підбирати торгове обладнання для різних видів продукції. Сковорідки, чашки, наприклад, краще розміщувати на спеціальних гачках.

В асортименті сучасного торгового обладнання розгубитися не складно. Тому, поради фахівців зайвими не будуть. Компанія «ТоргСила» не тільки запропонує краще торгове обладнання, але і допоможе вибрати найбільш оптимальний варіант.

Запам’ятайте, саме торгiвельне обладнання в першу чергу задає тон в магазині. Плюс грамотно розставити товари на полицях торговельного обладнання і половина успіху вам гарантована.

Оставьте первый комментарий

Оставить отзыв

Ваш e-mail (не публикуется).


*