Дизайн магазину: прилавки для сувенірів

Свято в кожній деталі
У магазині подарунків, втім, як і в будь-якому іншому магазині, все повинно бути підпорядковане основній меті — реалізації товару. Грамотній організації торговельної площі повинна сприяти і обстановка, і ергономічність торгового обладнання, і сам інтер’єр магазину подарунків. а також прилавки для сувенірів

Збільшуємо квадратні метри
Асортимент магазину подарунків нестандартний: це і високі підлогові вази, і мініатюрні шкатулки, і великі декоративні глобуси, і картини всіляких розмірів. Кожен предмет індивідуальний. Але як все це розмістити на відведених метрах і виключити можливість «залежатися товару на полиці»? Задіюйте по максимуму висоту виставкової вітрини. Великі предмети поставте вище, предмети меншого розміру — нижче, великогабаритні — на підлогу, в кут. Важливо, щоб жоден сантиметр торгової площі не залишився порожнім.

Безпека і комфорт
Розставляючи подарунки на полицях, пам’ятайте, що оптимальною висотою, яка сприймається людиною, є висота на рівні очей, максимум — два метри. Таку відстань вважається комфортним навіть для людей з поганим зором. В іншому випадку покупець просто не зможе розгледіти товар, що знаходиться «під стелею», і магазин ризикує залишитися без прибутку.

Ідеально доповнюють інтер’єр магазину подарунків, з точки зору безпеки та комфорту, вважаються вітрини із замикаючим механізмом. Переваги очевидні: весь товар представлений у вигідному світлі, а надійні замки перекривають до нього вільний доступ і захищають від крадіжок. У разі потреби продавець просто відкриває ключем вітрину і демонструє покупцеві товар, який сподобався.

Створюємо атмосферу
Дизайн магазину подарунків, в силу урочистості та специфіки асортименту, неможливо підігнати під єдиний шаблон. Кожен сувенірний магазин — це унікальна атмосфера, наскрізь просочена духом урочистості. Цей дух повинен виходити звідусіль: від використовуваних в дизайні матеріалів, від кольорової палітри і освітлення, від кожної деталі, ефектно виділяє конкретний магазин серед сотень інших, і навіть від торгового обладнання.

Світлове рішення
Ніщо не здатне так виграшно представити продукцію і дизайн магазину сувенірів в цілому як грамотне освітлення. Завдяки точкового світлового оформлення предмети з дорогоцінних і напівкоштовних металів своїм блиском будуть притягувати погляд покупця. Для картин або панно оптимальним стане висвітлення лампою спрямованого світла. А для виграшної демонстрації вітражів вдамося до висвітлення зсередини.

Не рекомендується змішувати різні способи підсвічування в межах одного магазину. Це буде розсіювати увагу. При розробці дизайну магазину подарунків, зупиніться на світловому оформленні, прийнятному для всього асортименту, наприклад, точковому. Пам’ятайте про запобіжні заходи: не ставте близько до джерел світла предмети, що не переносять тепло.

Палітра кольору
Колір і інтер’єрна гамма — ще одна особливість, яка відрізняє дизайн магазину сувенірів. Для демонстрації металевих предметів або зброї використовуйте полки, пофарбовані в холодні відтінки. Фарфоровий або керамічний посуд виставляйте на тлі натурального дерева. Мініатюрні предмети будуть помітніше на світлому тлі, великі — на темному.

Оставьте первый комментарий

Оставить отзыв

Ваш e-mail (не публикуется).


*